На вантовому мосту в Запоріжжі будівельники монтують деформаційні шви

На будівництві вантового мосту (споруда № 10), що входить до складу Автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжя, настав передостанній етап робіт. Мостобудівники приступили до монтажу деформаційних швів, які призначені для вільного переміщення прогонових будов в місцях з’єднання споруд (плити проїзної частини) й забезпечують плавний проїзд автомобільного транспорту над ними.

На будівництві запорізького мосту використовують деформаційні шви MAURER DS560 німецького виробництва, які в Україні застосовуються вперше. Унікальність цих конструкцій заключається в тому, що вони здатні сприймати поздовжні, поперечні та вертикальні переміщення від навантаження транспорту та температури.

Всього монтується два таких деформаційні шви, вагою 16,750 тонн кожен. Один встановлюють з боку лівого берега — на місці з’єднання споруди № 10 з 11-ю спорудою, інший — з боку острова Хортиця, де прогонова будова мосту з’єднується зі спорудою № 9. 

Поділитися:

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Поділитися на print
Print

Соціальні мережі

Most Popular

Get The Latest Updates

Subscribe To Our Weekly Newsletter

No spam, notifications only about new products, updates.

Рубрики

Також читайте