Ремонт на 2 мільярди: які ділянки відремонтують дорожники на трасі Т-13-14

Завдяки національній програмі «Велике будівництво» дороги на Луганщині вперше за часів Незалежності, ремонтуються системно,  масштабно, за маршрутним принципом – десятками кілометрів. Ремонтуємо не тільки швидко, а якісно. Пріоритети – контроль якості, прозорість на всіх стадіях від проведення тендерних процедур до здачі об’єктів в експлуатацію.

Нещодавно ЗМІ облетіла публікація із гострим заголовком ««Укравтодор» витратить 2,5 мільярди на ремонт дороги до закритого пункту пропуску на кордоні з Росією». Таке формулювання хоч і привертає увагу читачів, та абсолютно не відображає, дорогу звідки й куди заплановано відновити. Так, Служба автомобільних доріг у Луганській області оголосила тендери на ремонт 2 ділянок автошляху Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт «Просяне» – Біловодськ – Широкий. Тепер розповімо про кожен відрізок.

Перший тендер. «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт «Просяне» – Біловодськ – Широкий на ділянці км 0+000 – км 15+500 у Луганській області» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Очікувана вартість – 598406774,89 грн з ПДВ. Місце розташування на мапі.

Чому вона?

Ця ділянка  з’єднує   населенні пункти  Просяне, Марківка з  районним центром Старобільськ, а також з населеними пунктами Новопсков, Білокуракине через дорогу Т-13-07 (ремонт розпочато в 2021, закінчення заплановане в 2022).

Окрім того, в смт Марківка знаходяться такі важливі об’єкти як лікарня, опорна школа.

Мешканці зазначених населених пунктів, які знаходяться на  підконтрольній Уряду України,  мають право безперешкодно та безпечно пресуватись всіма дорогами.

Другий тендер. «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт «Просяне» – Біловодськ – Широкий на ділянці км 50+872 – км 94+000 у Луганській області» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Очікувана вартість – 1872978888,55 грн з ПДВ.  Місце розташування на мапі.

Цей відрізок з’єднує Біловодськ та Станицю Луганську (колишні районні центри, нині важливі селища Старобільського та Щастинського районів). У Станиці Луганській знаходиться єдиний КПВВ з окупованою територією. Ремонт цієї ділянки забезпечить безперешкодне транспортне сполучення між  Біловодськом та Станицею Луганською. Зазначена ділянка знаходиться в край незадовільному стані, рухатися нею небезпечно.  Основними причинами руйнування  можна назвати надмірну інтенсивність руху сучасних великовагових транспортних засобів та  критичні  руйнування  в ході активної фази АТО у 2014-2015 роках.

Раніше Укравтодор, у рамках відновлення доріг за маршрутним принципом, з’єднував ці населені пункти.

У 2020 році (в межах ремонту  від Станиці Луганської до Сєвєродонецька) відремонтували дорогу Р-22  Контрольно-пропускний пункт «Красна Талівка» – Луганськ на ділянці км 26+630 – км 43+430. 

В 2021 році – дорога Р-22,  ділянка  км 17+500 – км 26+630.  Ділянка проходить від КПП «Красна Талівка» до перехрестя з дорогою Т-13-14.

Чому така очікувана вартість?

На очікувану вартість впливає вид робіт. Капітальний ремонт на зазначених ділянках включає в себе:

  • заміну основи дороги,
  • влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом,
  • влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття,
  • облаштування автобусних зупинок,
  • встановлення бар’єрного огородження,
  • розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся,
  • укріплення узбіччя,
  • влаштування з’їздів та примикань,
  • влаштування тротуарів та освітлення в населених пунктах, де проходить ділянка
  • встановлення дорожніх знаків і нанесення дорожньої розмітки.

Також ремонтуватимуться штучні споруди у складі дороги. Лише на ділянці км 50+872 – км 94+000 відновимо 8 мостів (які включені у проєкт).

Очікувана вартість включає в себе і витрати на будівельні матеріали. У Луганській області ціни на будівельні матеріали є одними з найвищих в Україні і на це впливають кілька чинників.

  1. Головною складовою при ремонті доріг є каменеві матеріали, а саме щебінь, який виробляється на кар’єрах. На підконтрольній Українській владі території Луганської області таких немає. Доставлення підрядні організації здійснюють з інших регіонів.
  2. Складна логістика. Через тимчасову окупацію частини Луганської області єдиного короткого та простого шляху для доставляння матеріалів немає. Відстань від найближчого залізничного пункту прийому будматеріалів (Рубіжне) до місце початку робот (Просяне, або Біловодськ) складає 150-180 км.

Поділитися:

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Поділитися на print
Print

Соціальні мережі

Most Popular

Get The Latest Updates

Subscribe To Our Weekly Newsletter

No spam, notifications only about new products, updates.

Рубрики

Також читайте

Renault показала новий тизер кросовера Austral (Фото)

Французький автовиробник Renault завершив тизерну кампанію, присвячену новому кросоверу Austral. Напередодні прем’єри, яка відбудеться 8 березня, компанія знову показала екстер’єр новинки. Судячи з останніх зображень,