У 2021 році розпочали з’єднувати морський порт із трасою М-28 Одеса – Южний в обхід одеських комунальних вулиць. Новий автошлях – державний і безкоштовний. Він стане альтернативою наявному маршруту через територію приватної компанії.
Дорога буде з бетонним покриттям, аби потік вантажівок та спека не могли деформувати його. Довжина нового автошляху сягатиме 5,3 км.
На основному проїзді нині влаштовують основу дороги із піску та укріплюють її геотекстилем. На майбутній естакаді триває монтаж каркасу ригелів та влаштування бурових стовпів.Також зводимо контрольно-пропускний пункт. На під’їзді до нього дорогу буде розширено з 2 смуг руху до 6, щоб створити умови для швидкої перевірки та пропуску вантажівок на митниці.
На ділянці КПП вже влаштовано:
▪️два шари піску для підсилення грунтів;
▪️два шари щебенево-піщаної суміші;
▪️геотекстиль для укріплення основи.
Наступний етап робіт на КПП — влаштування двох шарів бутового каменю та цементобетонного покриття.
Майбутня дорога до Одеського морського торговельного порту:
• 5,3 км бетонної дороги з шириною проїзної частини – 8 м;
• TIR-майданчик для відстою великовагового автотранспорту, котрий зможе помістити до 300 машин;
• два майданчики зважування-в-русі (WiM) для контролю вагових норм;
• естакада – 546 м;
• контрольно-пропускний пункт.

Європа виділить Україні 200 млн євро на екологічний транспорт
Україна залучить 200 мільйонів євро кредиту від Європейського інвестиційного банку на покупку екологічно чистого громадського транспорту в 18 містах. Народні депутати ухвалили Закон про ратифікацію